vrijdag 7 april 2017

May your Joys be as deep as the Ocean.

Met de leuke shape art mal label 2 van Dutch Doobadoo nog een kaartje gemaakt. En nu een zomers kaartje met de leuke zeedieren van Noor! Design.

De achtergrond heb ik gemaakt met het erg leuke nieuwe mask stencil bubbles van Dutch Doobadoo en 2 kleuren blauwe distress inkt.


De tekst komt van de stempelset At the Sea. En deze heb ik met versamark en blauwe embossingpoeder erop gezet. 



De belletjes komen van het nieuwe paper art vel bubbles. Deze heb ik ook gekleurd met distres inkt.

 



 De zeedieren heb ik na het uitstansen nog met distress inkt bewerkt in de mal voordat ik ze eruit haalde.



Op de achtergrond heb ik ook nog het nieuwe kleine bubbeltjes stencil gebruikt met transparante pasta van Ranger.

 

 Maar binnenkort komt de nieuwe doorzichtige pasta uit van Dutch Doobadoo. Geweldig! Hierdoor lijken het net echte waterdruppels. Mooi effect!



Dit is mijn zomerse kaart voor deze week. Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie. Altijd leuk! Nog een hele fijne en zonnige dag!

6410/0360 Stempelset At the Sea Teksten

Groetjes Vera 

1 opmerking: