donderdag 2 maart 2017

Sealife

 Wat een leuke collectie van Dutch Doobadoo komt er uit en je krijgt al helemaal zin in de zomer.

 De MDF set sailboat set van Dutch Doobadoo heb ik helemaal aangekleed met de papierset Under the Sea en eerst wit gemaakt met de witte gesso van Dutch Doobadoo.
 

De eerdere en de nieuwe stansjes van de serie Seashore en Under the Sea passen er perfect bij. 

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek

De haai en dolfijn heb ik uit wit cardstock gestanst, geembossed en in de mal bewerkt met de blauwe distress inkt faded jeans.

De leuke schelpjes heb ik uit het zandkleurige papier gestanst uit de papierset, geembossed en daarna met vintage photo distress inkt bewerkt. 

6011/0514 Paper bloc Under the sea

Eronder wat tillandsia moss bij de action/xenos vandaan. 

De leuke zeemeeuwen komen ook van de seashore stansset. 


De stempel van het anker komt van de seashore stempelset en heb ik met bruine memento inkt gestempeld.


Dit is mijn creatie met Dutch Doobadoo en Noor! producten voor deze week!

460.440.380 MDF Sailboat set

Verder wens ik je nog een hele fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera

2 opmerkingen: