donderdag 9 maart 2017

Proficiat!

Proficiat! 
 Met de nieuwe Dutch Card Art bloem mal van Dutch Doobadoo en het leuke papier Carpe Diem van Noor Design heb ik deze verjaardagskaart gemaakt.
 

 
Met 2 dochters in huis maak ik niet zoveel jongenskaarten maar ik dacht het een keer te proberen. Eens een keer geen roze ;-)
 
De basis heb ik afgetekend en uitgeknipt op kraft cardstock.
De binnenkant met veel leuke Noor stansjes aangekleed.

Waaronder de leuke vlaggetjeslijn, het woord Hoera, de swirls achter de foto en de mooie randstans, zijn allemaal stansen van Noor Design.

 
De ontzettend leuke vlieger is een stansje van Joycraft. Deze zal ik nog wel vaker gebruiken, zo leuk!
 


De foto is een plaatje van het paper&picture papierblokje Everyday. Het fotoframe eromheen heb ik met de nieuwe Frame Punchboard van We R memory keepers gemaakt.

Op de Project Life workshop van Raffaela heb ik deze voor het eerst gebruikt en is echt heel leuk. Je kunt er super mooie frames om je foto mee maken. 

Op de zijkant van het fotoframe heb ik het woord proficiat gestempeld met versamark en met de witte embossingpoeder van Nuvo erin geföhnd.
 
 
 

 
Om de kaart heen heb ik een wikkel gemaakt om de kaart dicht te houden. Dit kun je ook doen met een magneetje of rondje klittenband. 
Op de band eromheen heb ik wat bloemetjes geplakt en de blaadjesstans van Noor Design gebruikt.
 
En zo ziet de buitenkant van de kaart eruit. De randen heb ik allemaal bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.
 

 
De nieuwe mallen van Dutch Doobadoo zijn echt ontzettend leuk en erg handig om een andere kaart dan anders mee te maken.
Nog een fijne en creatieve dag en tot mijn volgende project! Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie! Altijd leuk!
 
Groetjes Vera
 

1 opmerking: