woensdag 15 maart 2017

#Creativeworld 2017

# Creativeworld 2017
 
 
Everyday Magic op de grote Creativeworld beurs in Frankfurt, Duitsland. Daar ga ik al een paar jaar samen met mijn vriendin Marianne ieder jaar naar toe. Dankzij Kippershobby. En afgelopen jaar was het weer een feestje op hun stand en leuk om ze weer te zien. Wat zag het er mooi uit in hun stand.
 
De layout die ik met die foto's gemaakt heb is met de mooie collectie Live More van het nieuwe merk Pink Fresh Studio. Erg leuk om weer eens te scrappen.
 

 
Erg leuke accessoires zitten bij deze collectie waaronder de Copper Foiled Die cuts zoals deze woorden everyday magic en de leuke word/phrase stickers die je hieronder ziet.
 
 

 
 
 
De puffy pijltjes komen van de Studio puffs stickers en zijn erg zacht en leuk gekleurd met mooie tekststickers in de set.   
De rondjes en pijltjes komen ook uit de copper foiled die cuts net als de everyday magic die cut die bovenaan het bericht staat. Hastag #creativeworld letters in koperkleurig komen van de alfabetset Copper foiled Puffy alpha stickers.
 

Er zitten heel veel originele leuke accessoires bij zoals deze mooie paperclips. Op iedere paperclip staat een andere tekst. Leuk bedacht.

 
Hieronder zie je de Enamel Dots van PinkFresh Studio die ik gebruikt heb. 5 dots onder elkaar. Het papier zijn 3 vellen van de serie Live More. 
 
In de set Acetate tags zitten hele mooie doorzichtige labels met leuke teksten. Heel veel verschillende labels waaronder dit label Big Happy Dreams. De bloemetjes zitten er los bij en heb ik op het label geplakt.
Het was weer erg leuk om te scrappen en zeker met het mooie pakket van PinkFresh Studio wat ik van Kippershobby gekregen heb. Hier ga ik nog veel meer leuke projecten mee maken. Tot mijn volgende creatie en ik wens u nog een hele fijne dag!
 
Groetjes Vera

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten