vrijdag 23 december 2016

Sisterhood.

De zusjes een paar jaar geleden gefotografeerd en nu vastgelegd op deze layout. Marit met haar stoere zonnebril als 3 jarige nog. Schattig!
 Het papier is van het mooie papierpakket Winter van Joycraft. De achtergrond heb ik gemaakt met het ATC mask chevron en daar op sommige plekken met versamark over het stencil heen gedept. En daarna met witte embossingpoeder eroverheen erin geföhnd.
 
Het houten uiltje op de tak is van de houten doosjes van CraftEmotions. Evenals de letters van de titel. Deze komt van een alfabetstans van hen.
 
Het randje pijltjes om de pagina is gemaakt met de hele leuke stempelset Doodle van Noor Design. Deze set gebruik ik veel.
 
De leuke blaadjesstans van Joycraft "Autumn herfst bladeren" heb ik als rand bij de foto gebruikt. Deze heb ik met kraft uitgestanst en daarna gekleurd met 2 kleuren distress inkt, vintage photo en peeled paint. Erg leuke stans!! 

Verder de stans van het raam en de grote swirl van Noor Design gebruikt. Een stukje ribbelcardstock achter de foto van Joycraft.
Over de letters van de titel heb ik nog de glitterpen van Wink of Stella van ZIG gebruikt.
 
Dit was weer eens een scrappagina van mij. Blijft een grote passie maar kaarten maken en project life vind ik inmiddels ook erg leuk.
 
Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie!! Altijd leuk! En ik wens je nog een hele leuke en creatieve dag!!
Groetjes Vera 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten