woensdag 28 december 2016

Believe in the magic!

 
 
 
Mijn allerlaatste kerstkaart met de schitterende mallen van Creative Expressions. Ik heb hem voor de kerst al verstuurd naar een familielid en laat u hem graag nog even zien. Wat hebben de stansen van dit merk toch fijne werkjes in hun stansen en ze gaan ook zo makkelijk uit papier.
 
De achtergrond is gemaakt met mijn de stans Poinsettia Mini Background van de Festive Collection.

 
Daaroverheen heb ik het hele mooie label Poinsettia Filigree Frame geplakt. Deze heb ik eerst op een witte achtergrond geplakt die ik met de buitenste rand van de labelstans precies op maat heb uitgestanst. Daarna opgemeten waar de tekststempel "Believe in the Magic" van de clear stempelset Holly Jolly Sentiments voordat ik het label erop plakte.
 
 
De stempelinkt is de zwarte memento inkt. De rode bloemetjes zijn van de stans Poinsettia Filigree Frame. De kleine bloemetjes daarin zijn ook van de set en heb ik in het zwart uitgestanst.  
 
 
 
Dit is mijn laatste project voor dit jaar voor Kippershobby! Ik wens u nog een heel goed en gezellig nieuwjaar en tot volgend jaar!
Groetjes Vera
 
 
 

2 opmerkingen: