donderdag 13 oktober 2016

Christmas

Met de nieuwe label mal van Dutch Doobadoo heb ik bijgaande kerstlabel gemaakt.


 Aangekleed met het leuke papier uit de eerste Crafty Boutique set wat ik zo leuk bij een kerstlabel vond passen. 

6002/2056 Noor! Design Happy Holidays Kerstbomen   6002/2027 Happy Holidays Merry Christmas tekst

En ik heb heel veel stanjes van Joycraft/Noor Design gebruikt waaronder de kerstbomen, de woorden Merry Christmas, IJsvlok en ijskristallen krans.


De kerstbomen heb ik bewerkt met witte foam clay en geeft een leuke sneeuw effect.  Met een leuk plaatje uit het paper & picture blokje Winter Wonderland en daaromheen de mooie blauwe mal die ik best vaak gebruik als ik naar mijn projecten kijk.

6002/0533 Blauw Vierkant met cirkel

 Uit kraft cardstock heb ik de omlijsting gestanst en daarop een paar sneeuwvlokjes van de nieuwe paper art velletjes van Dutch Doobadoo. Die zijn zo leuk.


De mooie sneeuwvlok heb ik uit wit cardstock gestanst en half achter de foto geplakt. De ronde ijskristallen stans heb ik half achter het label verwerkt. Verder nog ribbel karton achter het plaatje.


Dit is mijn creatie met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo. Bedankt voor de aandacht en eventuele reactie! Altijd leuk!

470.713.139 Shape Art Flag

Nog een hele fijn en creatieve dag! 
Groetjes 

5 opmerkingen: