vrijdag 17 juni 2016

Summer Lovin

Summer Lovin.

Vandaag heb ik een project life pagina gemaakt van onze vakantie in Nederland vorig jaar met de leuke zeedieren stansjes van Noor! Design. Erg leuk om te doen, project life. Je verwerkt op een wat snellere manier je foto's in een album. En als je het niet zo uitgebreid doet als ik gedaan heb nu dan is het ook echt een snelle methode.

Het papier komt van de leuke papierblokken "Noors favorites" en "fading colors". 

 De kaartjes heb ik aangekleed met de leuke stansjes uit de serie Under the sea en Summer lovin.


De achtergrond heb ik bewerkt met het stencil golven van Dutch Doobadoo. En voor de zon heb ik het stencil Sun gebruikt van hetzelfde merk. 

470.715.037 Mask Art Golven

Nadat het gedroogd was heb ik het een kleurtje gegeven met distress inkt Wild Honey. 

  
Het zeewier is ook een stans en deze heb ik op de buitenkant van het project life project geplakt. De stempel Sun sea & serenity komt van de stempelset Under the Sea.

De slippertjes en het bootje komen van het leuke knipvel van Dutch Doobadoo. 


 Deze kun je zo uitknippen en gebruiken. Heel makkelijk.



Dit was mijn creatie voor deze week. Een mooie herinnering aan het super leuke vakantie in Nederland vorig jaar samen met mijn zus en haar gezin. Dat was iets om nog eens over te doen. De gebruikte materialen staan hieronder met een link.

    
Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie. Dat is altijd zo leuk om te lezen. Nog een hele gezellige en creative dag!
Groetjes Vera


1 opmerking: