woensdag 4 mei 2016

So Cute!

Voor de leuke groothandel Kippershobby heb ik bijgaande layout gemaakt en de mooie stansen van Creative Expressions gebruikt.
Deze stans rondom de foto is toch wel 1 van mijn favoriet.
Zo fijntjes!
 
De rozenafdruk is met Dutch Doobadoo modeling paste en het rozenstencil gesmeerd op een aantal plekken. En het bloemetjes stencil heb ik met distres inkt op een paar plaatsen aangebracht.
De mooie rozenstans en swirl zijn ook stansen van
creative expressions.
 
 
 
 
Erg leuk om een layout te maken met deze mooie stansen.
Dit was mijn creatie weer voor deze week!
Ik wens je nog een fijne dag! 
Groetjes Vera Gieszen 
   
 
Verkoopmaterialen:
CED6308  Magnolia Adornment   Creative Expressions
CED1457  Beaded Swirl Flourish  Creative Expressions
CED1448  Blushing Rose  Creative Expressions
470715023  Mask Art A5 Big Roses   Dutch Doobadoo
870000000  Modeling Paste   Dutch Doobadoo
470715040  Dutch Mask Art Flowers  Dutch Doobadoo
 
 

2 opmerkingen: