vrijdag 27 mei 2016

Good luck!

Vorige week vrijdag heb ik de leuke Art Scallop 2 mal gekocht van Dutch Doobadoo en meteen uitgeprobeerd. Erg leuk om deze envelop te maken als je iemand geld wil geven voor zijn verjaardag of gewoon een leuke kaart wil sturen. 


De voorkant van de kaart aankleed met een bloementoef van rolroosjes, uitgeknipte bloemen, blaadjes van de vintage flourishes stans en de bloemetjes onder de kleine roosjes zijn van de garden stansset.



Het plaatje is uit het paper and picture blokje Girly Girls en deze heb ik met een magneetje als sluiting op de envelop geklikt. Altijd een leuke effect met magneetjes.

 
De envelop heb ik aangekleed met het hele leuke papierblok Noor's Favourites. Van heel veel populaire papierblokken zitten de mooiste vellen daarvan in dit grote blok van 30,5 x 30,5 cm.

  
De binnenkant heb ik een klein kaartje gemaakt met de mooie blauwe achtgrond mal. 


Een mooie omlijsting voor de leuke tekststansje van Joycraft met deze tekst "Good Luck".

De strikjes mal van Joycaft heb ik ook gebruikt. Hele leuke kleine strikjes kun je daarmee maken.


Dit was mijn creatie weer voor deze keer.


 Ik hoop dat je het leuk vond en bedankt voor je aandacht! Nog een hele fijne dag!

Groetjes Vera

2 opmerkingen: