vrijdag 18 maart 2016

Scraplayout - Niels Geusebroek

Juni 2012 kwam zanger Niels Geusebroek bij mij thuis een huiskamerconcert geven. Harstikke leuk en heel bijzonder om hem ineens in onze woonkamer te horen zingen. Hij heeft zo'n mooie stem.
 
Er zijn veel foto's gemaakt waaronder deze groepsfoto met alle vrienden en familie. Ik vond het weleens leuk om daar een layout mee te maken en te kijken of ik ook zo de gelliplate kon gebruiken. Het is even wennen op zwart cardstock en met verf met ik zeggen, dus nog veel oefenen. Op een vierkante en twee ronde gelliplates heb ik de sterrenstencils ingedrukt.  
 
 De achtergrond heb ik bewerkt met het sterrenstencil en Dutch Doobadoo structuurpasta. Toen dat droog was een laag zwarte gesso over de pagina aangebracht. De houten muzieknoten zijn van Leane Creatief en deze heb ik bewerkt met IJsblauwe inkagold.
De achtergrond stempel met muzieknoten komt van de stempels "Dance to the music" en deze gestempeld met Versamagic stempelinkt.  
De houten letters zijn van CraftEmotions en deze kleur gegeven met versamagic stempelinkt.

Dit was mijn project weer voor deze week! Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie. Ik wens je een heel zonnig weekend!
Lieve groetjes Vera
 

1 opmerking: