woensdag 27 januari 2016

Spring Cuties kaart

Met de nieuwste leuke CUT-IES stansen van Kippershobby heb ik onderstaande kaart gemaakt. Dit was voor de grote Creativeworld beurs in Frankfurt samen met het canvasdoekje wat ik al eerder gemaakt heb.
Ik heb een soort kaart gemaakt wat je helemaal uit kunt vouwen en ook weer in elkaar kunt vouwen om het op te sturen. Een soort tafereeltje zo waardoor ik alle leuke randstansjes goed kan laten zien. Hartstikke leuke stansjes zitten erbij en ik ben weg van het vogelhuisje.

 De vogelhuisjes rand heb ik met wit uitgestanst en toen gekleurd met distress inkt. Het papier komt van het leuke papierblok Botanical van Joycraft. De randjes gras zijn ook een Cut-ies stans.

Dit was mijn kaart weer voor Kippershobby weer voor deze week. Ik ga zelf vrijdag richting Frankfurt met mijn vriendin Marianne om mijn knutselprojecten in het echt te bekijken op de stand van Kippershobby op de beurs. We hebben er zin in.
 
    Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie! Altijd leuk! En een fijne dag nog! Lieve groetjes,
Vera Gieszen
 


2 opmerkingen: