dinsdag 1 december 2015

Felicitatie kaart!

 
Hoi wat leuk dat je er weer bent! Bijgaand mijn project voor de groothandel Kippershobby.
 
Met het leuke papierblok Rustic Wood artikelnr. 6011/0085, waar ik fan van ben, heb ik onderstaande felicitatie kaart gemaakt.
 
 
 
Met een afbeelding uit het nieuwe Paper and Picture blokje Floral, 6011/0063, op de kaart geeft het de sfeer goed weer. Wat een mooi plaatjes zitten in dat blokje. De rand van de kaart is van de stans "vierkant + kroonluchter" 6002/0360.
 
 
 De letters zijn uitgestanst met het alfabet stansje van Marianne Design uit een stickervel. Daarna heb ik op de plakkende kant de Flock glitter powder artikelnr. 390193 van Kippershobby gewreven.  
 De bloementoef heb ik gemaakt met de blaadjes stans 6002/0331 en de rolroosjes stans 6002/0384.
 
Dit was mijn project weer voor vandaag. Tot mijn volgende project en bedankt voor je aandacht en eventuele reactie!
Groetjes
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten