woensdag 18 november 2015

HOERA EEN MEISJE!!

 
Hoi hoi leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog!
 
Voor vandaag heb ik een project life lay-out gemaakt voor Kippershobby. Project life is helemaal hot momenteel en een snellere manier om je foto's te verwerken. Moet je het alleen niet zo uitgebreid gaan doen als ik het nu gedaan heb want dan ben je nog niet snel :-) Maar ik het vind het zelf leuker om de pagina's wat meer aan te kleden.
 
 
Met het hele leuke papierblokje Rustic Wood van Joycraft heb ik de achtergrond kaartjes gemaakt. Daar zitten ook velletjes in met mooie teksten die je eruit kunt knippen.
Verder heb ik met verschillende mask/stencils en Dutch Doobadoo structuurpasta de achtergronden bewerkt. Ook met de mooie stempelset "There are nog little dreams" en embossingpoeder bovenaan de pagina en onderaan een afdruk gemaakt.
 
 Een mooie bloementoef op de pagina gemaakt met de rolroosjes, blaadjes stans en swirlstans van Joycraft. Ook de vlindertjes zijn een stans van Joycraft.
 
 De erg leuke Cut-ies mallen van Kippershobby, de ster en het hart, zijn op de pagina verwerkt. Leuk effect met 2 kleuren papier.
 
 Van Joycraft de stansen van de vlaggetjes en het woord Hoera uitgestanst en bewerkt met de glitterpen van Wink of Stella brush.

 In het papierblok zitten de leuke tags en teksten om uit te knippen. En hieronder zie je de leuke stans met het hart van Cut-iets van Kippershobby.
 
Dit was mijn project voor vandaag en hoop dat jullie het leuk vinden en weer geïnspireerd zijn. De volgende materialen heb ik gebruikt:
 
Cut-ies Heart 20054
Cut-ies Star 20053
Rustic Wood Papierblok Joycraft 6011/0085
Stans Hoera Joycraft 6002/0297
Dutch Doobadoo structuurpasta 870.000.000
Dutch Doobadoo Mask art clouds 470.715.031
Stans Joycraft Pary Flags 6002/0277
Stempelset There are no little dreams 6410/0316
Stans Joycraft Garden blad 1  6002/0331
Roll up Roses stans Joycraft 6002/0384
Stans Joycraft Rand met sterren 6002/0397
 
 
Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie. Altijd leuk om wat te horen. Ik wens je verder een fijne dag!!
Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten